تاریخ انتشار: ۱۷:۵۱ - ۱۰ شهريور ۱۴۰۲
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد

معرفی انیمیشن جذاب غارنشینان 

در این متن به سراغ انیمیشن "The Croods"، یک اثر ماجراجویی و کمدی از استودیوی "دریم‌ورکس" خواهیم رفت. همراه ما باشید تا این انیمیشن جذاب را به شما معرفی کنیم.

انیمیشن غارنشینان 

رویداد۲۴ کریس سندرز (Chris Sanders) که پیش از این انیمیشن‌های موفق Lilo & Stitch و How to Train Your Dragon را ساخته بود با همکاری کیرک دمیکو (Kirk DeMicco) که انیمیشن Space Chimps را تولید کرده بود، موفق به ساخت یکی از بهترین انیمیشن‌های سال ۲۰۱۳ شدند.

کریس سندرز (Chris Sanders) و کیرک دمیکو (Kirk DeMicco) با همکاری در انیمیشن "The Croods"، که پیش از آن هر کدام انیمیشن‌های موفق خود را ساخته بودند، موفق به ساخت یکی از بهترین انیمیشن‌های سال ۲۰۱۳ شدند. کریس سندرز قبلاً انیمیشن‌های مشهوری نظیر "Lilo & Stitch" و "How to Train Your Dragon" را ساخته بود و کیرک دمیکو نیز تولید کننده انیمیشن "Space Chimps" بود.

انیمیشن غارنشینان که توسط کمپانی DreamWorks تولید و توسط کمپانی ۲۰th Century Fox منتشر شده است، برای اولین بار در ۶۳ مین جشنواره برلین به اکران در آمد. این انیمیشن که با بودجه ۱۳۵- ۱۷۵ میلیون دلاری ساخته شد، توانست عملکرد خوبی را در باکس آفیس با فروش ۵۸۷ میلیون دلاری ثبت کند. انیمیشن The Croods در مراسم اسکار و گلدن گلوب در بخش بهترین انیمیشن سال کاندید جایزه نیز شد، اما هر دو جایزه را به انیمیشن Frozen واگذار کرد. 

خلاصه داستان انیمیشن غارنشینان

در خلاصه کارتون غارنشینان آمده است که: خانواده نئاندرتال کرودز در غاری زندگی می‌کنند که توسط پدر خانواده، گروگ مطابق با قوانینی که او برای بقا آموخته، محافظت می‌شود. دختر این خانواده، ایپ، نوجوانی سرکش است و همیشه این سوال برایش وجود دارد که چرا خانواده‌اش فقط در غار زندگی می‌کنند. یک شب، ایپ نوری را دنبال می‌کند و به دنبال آن شخصی به نام گای را می‌یابد که می‌تواند آتش را کنترل کند، باهوش است و به خانواده کرودز می‌گوید که دنیای آن‌ها به پایان خواهد رسید. بعد از مدتی، غاری که خانواده کرودز در آنجا زندگی می‌کردند فرو می‌ریزد، و حالا ایپ می‌خواهد به همراه گای به دنبال دنیای جدیدی بگردد. اما گروگ ترجیح می‌دهد که غار دیگری برای محافظت از خانواده‌اش پیدا کند تا آن‌ها به همین سبک زندگی ادامه دهند.

در ادامه با معرفی صداپیشگان و بازیگران انیمیشن غارنشینان، با آثار دیگر و بیوگرافی آن‌ها آشنا می‌شویم.

نیکلاس کیج در نقش گروگ

معرفی انیمیشن جذاب غارنشینان 

نیکلاس کیج (Nicolas Cage) متولد ۷ ژانویه ۱۹۶۴ (۱۷ دی ۱۳۴۲) هنرپیشه و تهیه‌کننده آمریکایی است. او با بازی در فیلم‌های رمانتیک Valley Girl و Peggy Sue Got Married به شهرت رسید و نقش‌آفرینی‌اش در فیلم Raising Arizona مورد ستایش منتقدین واقع شد. کیج با نقش‌آفرینی در فیلم Leaving Las Vegas توانست برنده جایزه اسکار و گلدن گلوب در بخش بهترین بازیگر نقش اول مرد شود. او تا به الان کاندید ۲ جایزه اسکار و ۴ جایزه گلدن گلوب نیز شده است. مجله Empire در سال ۲۰۰۷ نام کیج را در لیست ۱۰۰ بازیگر برتر تاریخ قرار داد. از دیگر آثار مشهور او می‌توان به فیلم Face/Off، فیلم Gone in ۶۰ Seconds، سری فیلم‌های Ghost Rider و The Unbearable Weight of Massive Talent اشاره کرد.

اما استون در نقش ایپ

معرفی انیمیشن جذاب غارنشینان 

اما استون (Emma Stone) متولد ۶ نوامبر ۱۹۸۸ (۱۵ آبان ۱۹۶۷) هنرپیشه آمریکایی است. او بازیگری را در سنین کودکی با حضور در تئاتر The Wind in the Willow آغاز کرد. رفته رفته او با نقش‌آفرینی در فیلم‌های کمدی مانند Super Bad، Zombieland، Easy A بیشتر شناخته شد. همچنین او برای بازی در فیلم Easy A نامزد جایزه بهترین بازیگر زن گلدن گلوب نیز شد. او اولین نامزدی اسکارش را برای بازی در فیلم Birdman در شاخه بهترین بازیگر نقش مکمل زن کسب کرد و سرانجام در سال ۲۰۱۶ برای نقش‌آفرینی در فیلم La La Land توانست جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن را از آن خود کند. استون تا به الان ۶ بار کاندید جایزه گلدن گلوب و ۳ جایزه اسکار شده و از بهترین و پرافتخار‌ترین بازیگران نسل خودش به شمار می‌آید. از دیگر آثار مشهور او می‌توان به فیلم عاشقانه Crazy, Stupid, Love، فیلم The Amazing Spider-Man، فیلم تاریخی The Favourite و فیلم Poor Things که در سال ۲۰۲۳ اکران خواهد شد اشاره کرد.

رایان رینولدز در نقش گای

معرفی انیمیشن جذاب غارنشینان 

رایان رینولدز (Ryan Reynolds) متولد ۲۳ اکتبر ۱۹۷۶ (۱ آبان ۱۳۵۵) تهیه‌کننده فیلم و بازیگر کانادایی-آمریکایی است. رینولدز حرفه بازیگری را با سریال Hillside در سال ۱۹۹۱ آغاز کرد و در دهه ۹۰ در پروژه‌های دیگری نیز به ایفای نقش‌های کوچک پرداخت تا اینکه در سال ۱۹۹۸ در سریال Two Guys and a Girl اولین نقش‌آفرینی بزرگ خود را تجربه کرد. او بخش زیادی از حرفه بازیگری‌اش را به ایفای نقش در آثار کمدی مانند فیلم National Lampoon’s Van Wilder، فیلم Waiting… و فیلم The Proposal گذراند. البته او در آثار درام نظیر فیلم Buried، فیلم Life و عناوین اکشنی مانند سینمایی ۶ Underground و Blade: Trinity نیز حضور داشته است.

رینولدز معروف‌ترین نقش آفرینی‌اش را در فیلم‌های Deadpool و Deadpool ۲ تجربه کرد که به عنوان تهیه‌کننده و نویسنده نیز در این آثار حضور داشت. او برای فیلم Deadpool نامزد جایزه بهترین بازیگر مرد گلدن گلوب نیز شد. مجله Pepole در سال ۲۰۱۰ رایان رینولدز را به عنوان جذاب‌ترین مرد جهان انتخاب کرد. رینولدز از بیزینس‌من‌های موفق هالیوود نیز به شمار می‌آید. او مالک کمپانی Mint Mobile است و به همراه راب مک‌الهنی (Robert McElhenney) مالکیت باشگاه ورکسام (Wrexham A.F.C) را در اختیار دارند و در مستند Welcome to Wrexham فراز و نشیب‌های مدیریت این باشگاه ورزشی را به تصویر می‌کشند.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: سینمای جهان
نظرات شما
نظرسنجی
در انتخابات پیش‌رو به کدام کاندیدای احتمالی قطعا رای نمی‌دهید؟
پیشخوان